perjantai 20. joulukuuta 2013

Mitä kuuluu?



"Minä olin lentäjänpoika,lähes sankari siis itsekkin.Vielä lentäisin korkeammalle kuin muut,vielä isäänikin paremmin!"





Jes!Kirjoitan vihdoin ja viimein kuulumisia.Minulle ei ole tapahtunut nyt mitään erikoista.No joo...ulkoasu on vaihtunut kokonaan vähän talvisempaan...Ei se kyllä ole se ainut asia!:DTorstaina olin menossa tallille että jes,estetunti!Mutta mitä tapahtuikaan?No ei mitään kummallista!Estetuntia meillä ei ollut,mutta leikki/koulutunti kylläkin.Menin Trixillä.ja ilman satulaa...Tehtiin aluksi vähän koulu juttuja ja sitten viestikisa!Trixi päätti pillastua ja lensin komeasti selästä!Kädessäni on joku...en tiiä.Iso mustelma siihen ainakin tulee!Toivottavasti ei mitään pahempaa...Uhkaava kuhmu siinä ainakin on!Muille se oli onni,sillä he saavat 2 viikon päästä kakkua!:DIhanaa!Kohta on JOULU!Mutta alan tässä tsekkaamaan muita blogeja niin!:)Meillä oli siis joukkueet Huulirasva ja Tyhjät!Tyhjät kyllä harmivaan voitti!Olin siis huulirasvoissa!:DTuuli sai parhaimman ajan ja minä sain hitaimman...1 minuutti ja 12 sekuntia mulla,että aikasta mahti aika!:D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti