tiistai 3. marraskuuta 2015

Liiankin nopea

Nyt tehdään aikahyppy toissapäiväseen,eli sunnuntaihin 1.11.2015 :)  Olin sillon LakuStallilla estekisoissa,jossa oli ihanan jännitynyt fiilis! Menin Eskolla 65 cm. Esteet eivät onneksi tuntuneet edes isoilta,mutta pieniä virheitä olisi siltikin voinut välttää!


Rata oli sinänsä aika helppo. Pari tiukkaa mutkaa ja monet mahdollisuudet saada pienemmät ja nopeammat tiet. Itse valitsin yhden tien väärin,josta tuli monen monta sekuntia liika aikaa. Tosin radalta tuli myös yksi pudotus,nimittäin sarjan B-osalta,eli viimeiseltä esteeltä...

 
Eskosta oon vaan niin ylpee. Se ylitti esteitä ja teki ihan mitä vaan pyysinkin. Pudeotushan tuli siis siitä,kun menin Eskolla ja vein liian pohjaan. Siitä ei enää jalat ponnannutkaan,ja takajalat kaappasi puomin mukaan. Mutta Esko oli nopea ja tosi kevyt ratsastaa :)


Jännitin näitä kisoja taas tavalliseen tapaani ihan liikaa. Suorituskin meni siinä,kun jännitin vain seuraavaa estettä... Mutta lähdin yllättävän hyvillä,miltei voittajafiiliksillä kohti kotia,eli hyvä maku jäi siltikin.


Eskon valitsin ratsukseni,kun se oli oikeastaan ainut,joka oli vapaana. Eskolla olin mennyt varmaan pälle kuukausi sitten takaperin aijemmin,eli mulla ei ollut mitään muistikuvaa miten Esko hyppää... No parhaamme yritettiin kuitenkin :D


Kisoissa on aina ihana fiilis,kun kaikki vaan on iloisia ja niin jännittyneitä. Ihanaa nähdä vanhoja kasvoja taas uudestaan,mitkä oli nähnyt edellisissä kisoissa. Kaikki oli niin kilpailuhenkisinä ja niin peloissaan lähdössä radalle että sen huomasi,jopa hevosistakin ;)


Onneksi kuitenkaan ei tiputtu,ei saatu hylkyä,eikä Esko alkanut sooloilemaan omiaan. Kaikki meni kuitenkin loppujen lopuksi tosi hyvin. Vaikkakin pakko myöntää,että tätä kirjoittaessa se pudotus vaivaa yhä mun mieltä... Mutta ensi kisoissa,siellä mä meen kunnolla! :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti