tiistai 9. helmikuuta 2016

Throw Back

Tehdäänpäs pieniä takasinheittoja tuonne jonnekkin. Löysin vanhojani päiväkirjojani,joten ajattelin hiukan ladata tännekkin näitä tietoja.


Pienenä pohjustuksena voin sanoa,eli harrastin yhden kesän futista, ja jostakin pelistä kirjoitin näin:

"1.6.2012  Jalkapallopeliturnaus ohi. Hävittiin Pet Petille 10-0 ja Lepälle 5-0. Sain Pet Petin pelistä itselleni tse,pparin ja jonkun ihmeen vihreän kortin. ( En siis tiedä mikä se on)"
T.Ansku


Jo pienenä aloin lenkittämään Nasua:

"22.6.2011  Rakas päiväkirja. tänään lähdin lenkittämään Nasua, päästin Nasun irti ja Nasu karkasi ja äiti joutui hakemaan Nasun naapurista. Mua harmittaa. Tästä eteenpäin en halua enää käyttää Nasua lenkillä!" 
T.Ansku



Ja hiukan taisin olla välillä suurpuheinen:

"8.10.2011  Hyppäsin ensimmäistä kertaa elämässäni 80 cm esteen! Tipuin kyllä kun hyppäsin sen, mutta onneksi minua ei sattunut. Menin Kiisalla. Olin ratsastuksenopettajani pitämällä estevalmennuksella. Kummitätini kyllä tippui Pöljältä. Ja yksi vielä Tiitulta. Kiisa on mun lempiheppa!"
T. Ansku


" 18.2.2012  Huhhuh! Tänään on lauantai milloin me SII-VOT-TIIN! Siivoa huone tee sitä ja tätä. Mä vihaan siivoamista! Meen kohta minun kaverille,mutta pitää odottaa että se tulee kaupasta... Tylsää! 
T.Ansku


Ringetteä tuli kanssa harrastettua parisen vuotta:

" 1.10.2012  Meidän joukkueenjohtaja tilasi meille ensiksi sukkia myytäviksi. No sain niitä ihan hyvin myytyä. Noin viikon kuluttua meidän piti myydä suklaapatukoita n.22 kappaletta. Mutta se ei ollut kiva juttu. Koska moni naapurikin tyttö myi samoja patukoita. En saa mitään myytyä,koska en jaksa mennä myymään."
T.Ansku


Ylläsmatkat oli riemuntäytteisiä:

" 20.3.2013  Istutaan mun kaverin kanssa mummoni miesystävän autossa. Ylläkselle matkaa vielä 3 ja puoli tuntia. Haluun jo nähä meijän mökin ja mennä laskettelemaan. Tänään ajattelin kylläkin mennä vain hiihtämään mun kaverin kanssa. Ollaan Kemissä kai menossa."
T.Ansku


Syntymäpäivälahja:

" 22.7.2011  Sain tän kirjan synttärilahjaksi kummitädiltäni. Täytin yhdeksän vuotta. Jos löydät tämän kirjan, tässä on Anskun tuntomerkkejä: -Arpi otsassa, värikkäät hiukset, sanoo aina: -Milloin pääsen tallille?
T.Ansku 


Välikatsastuksia:

" 8.3.2015  Ala-asteen vikaa luokkaa mennään. Pian pääsen eroon kaikesta tästä, ja saan suunnata kokonaan uusille vesille! Oon alottanu myös uusia harrastuksia :-Bloggaamisen, salibandyn ja kitaran soiton. Oon menossa myös kesällä Ponilaaksoon leirille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti