tiistai 28. tammikuuta 2014

Kännykkäkuvia



1. Kirjastosta lainattuja kirjoja.2.Joku ihme piirrustus:D


3.Laskettelemassa laajiksessa.4.Evääni:D
5.Innostuttii piirtelemään vähän taululle:3.6.Maisemakuva....
7.Salakuvailua...8.Salakuvailua TAAS!:DPs.Ilme ei kyllä pelaa!x)


9.Hevoset Stadikalla.10.Mikki<3
11.Mikki ja minä.12.Nasu<3



Ja nyt kuulumisiin!:)Olin Torstaina LakuStallilla estetunnilla,ja menin Reinolla!x)Tuulin kanssa eka etittiin ponia,kunnes löyettiin Reino ulkoa tarhasta...Sitten nopeat harjailut ja varusteet Reinolle!:)Tunti ei mennyt niin kivasti...en tippunut kyllä,mutta Reino ei taija olla ihan se mun poni!:DOlin niin kateellinen Tuulille kun Tuuli sai Trixin!Ja Tuuli ois taas halunnu Reinon!!!En pysyny yhtään mukana Reinon hypyissä,ja se jäi kaduttamaan jällki käteen,että miksi minä en RATSASTANUT!Nyt sitten muihin aatoksiin...Kuvissa näkyvä hevonen Mikki,ei ole siis minun...vaan tätini.Mikillä ratsastaminen on jäänyt vähille,koska asuu Heppa niin kaukana,ettei nää kovin usein;(Mutta ajattelin joku päivä tässä,jos tekisin Nasun tempuista videon?Tai ylipäätänsä Nasusta!:)Tänään opetin Nasulle 3 uutta temppua!1.Espanjalainen käynti/Näin hevoskielessä,eli kävelee siis jalkoja nostaen/ 2.Kumarra.3.Ryömi.Nasu osaa muitakin temppuja mm.Tassu,maahan,istu,kieri,kerjää yms...Nasu oppii temput tosi nopeasti!:).Mutta uutta postausta odotellessa!x)

Ps.Oon oppinu huomattavasti uuden hymiön!x)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti