keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Kauniit laulut,kauniit sanat

Kokosin tähän parien laulujen säkeistöjä,jotka ovat minulle todella henkilökohtaisia,ja lähellä sydäntäni!<3Tai näin muutenkin!:)

~Tärkeimpiä asioita ei näe silmillä,vaan sydämmellä,omalla sydämmellä.Silmillä voi nähdä väärin,mutta sydän tekee kaiken oikein,näkee kaiken oikein~




~En pidä kiinni, en työnnä sua pois
ja pyytämättäkin tahtoisit jäädä
Tänään ei satanutkaan vaikka taivas on ollut painava pitkään~


-Johanna kurkela - Rakkauslaulu


~Sade tuli tulvana yli pysäkin
Sinä olet ihme, suuri sittenkin
Sinulla on ilma ja kyky hengittää
Olkapäällä kyyhkynen
Vaikket sitä nää.~

-Juha Tapio - Sitkeä sydän


~Liikaa luulin meistä aina liikaa
Lupasin, mä korjaan kaiken
Yhä vain uudestaan
Liukuu sun ote käsistäni
Vaihtuu viikot huomaamatta
Äänet kuuluu koko ajan hiljempaa~
-Laura Närhi - Mä annan sut pois


~Keinutan, kuuntelen
sut suojaan peittelen.
Keinutan, myöhä on
jo kuulen aallokon.~

-Johanna Kurkela - Prinsessalle



~I wish you could see that
I'm okay
Your words they took me far
I wish you could see that
I'm okay
That I am moving on~

-Krista Siegfrids - Can you see me


~Nään sun silmistä sä haluut kysyä,
Et miks mä olen taas nii levoton
Mutta mistä tietäisin, mitä sulle vastaisin,
Kaikki ajatukset levällään kun on~

-Robin - Ihan helmi


~Sä oot silkkii mun sylissäni
Niin kuin lämmin vesi, joka lainehtii
Yhdestä puusta meidät veistettiin
Päästä varpaisiin~

Jukka Poika - Silkkii


~Emme saa tarvita toisiamme niin, että vajotaan.
Emmekä elää voi omillamme. Tämä on sääntö lohduttomin.~

Anna Puu - Säännöt rakkaudelle




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti