tiistai 2. joulukuuta 2014

Joululahjalistani

Joulu on jo lähellä. Siis ihan oikeesti! Rustasin oman toivelistani, jossa on tosiaan vaan viisi toivetta enää. Sillä pari niistä oon ostanutkin jo! ;)


Uudet ratsastushousut on ollu hakusessa jo kauan, sillä edelliset käy mulle jo liian pieniks. Eilen illalla satuin kattoo Viljar Shopin sivujaa ja löysin sieltä oikeen kultakimpaleen!
Punaset!Kultasilla koristeluilla!Yksinkertaiset! Kaikkee mitä ihminen voi haluta. Tilattiin nää siis eilen ja nyt ootellaan postia! ;) Eli tää oli "entinen" toive!


Katso ratsastuspöksyt TÄSTÄ


Seuraava lahja liittyy myöskin heppoihin. En siis talviratsastushanskoja omista,joten sellaset ois PAKKO saada, ennen kunnon paukku pakkasia! 
Kokeilin näitä Agri Marketissa ja nää oli ihan täydelliset! Väreinä ois musta tai ruskee!:)

Klikkaa TÄSTÄ jos kiinnostaa!


Seuraavana toivon kitaraa. Oon innostunut tosi paljon kitaran soittamisesta. Taisin saada musiikin basso ja kitara kokeesta kympin kummastakin... :D 

TÄÄLTÄ pääset katsomaan kyseistä kitaraa!


Nojaa, siinäpä se mun lahjalista olikin.Lisäksi toivon vaatteita,lahjakorttejakorvakoruja ja rahaa!
Tosin oon täyttäny noista jo vaatteet,mutta eipä se mitään...Naisella ei voi koskaan olla liikaa vaatteita!:D


Mitä te toivotte joululahjaks? Kommenttia vaan alas!:)




2 kommenttia:

  1. Noi ratsastushousut on tosi ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Määkin tykästyin noihin tosi paljon! Valitettavasti kyseiset housut on mulle liian pienet!:( Lähetettiin takaisin ja nyt on sitten aivan eri housut,kun ei ollut noissa housuissa enää kokoja ;) Kunhan pääsen testailemaan ja kuvaamaan uusia pöksyjä niin sitten nähkäämme minkälaiset housut ovatkaan!:)

      Poista