maanantai 12. lokakuuta 2015

Terveisin sählääjä

Voisin avautua tässä vähän mun toisesta harrastuksesta. -Salibandystä. Toisaalta,joitakin ei kyllä varmaan pätkän vertaa kiinnosta tää postaus,mutta kunhan kirjoitan,huvikseni... Jotkut sanat saattaa olla hepreaa,jota pikkusiskonikin tässä ehti jo ihmetellä vieressäni,mutta asian ytimeen. -> 


Oon aika vähän aikaa vasta harrastanu salibandya näin virallisesti sanoen,yhen kauden toisinsanoen! :D  Silti lajista kehittyny mulle hirmusen kiva ja jotenkin tärkeekin harrastus,joka on vaikuttanu mun elämäänkin. Harrastan tosiaan ensisijaisesti C-joukkueessa,jonka lisäksi käyn B-joukkueen ja äitini harkoissa. Harkoissa käyn viikossa sellaset 4-6 kertaa.


Säbä on tullu mulle oikeestaa perheen kautta. Meijän perheessä säbää harrastaa äiti,kaks pikkusiskoo ja isoveli harrasti mut lopetti polvivamman takia.  Säbää alottaessa ajattelin et joo hei,helppoo palloo vaa kuskataa ja tehää maaleja. Jaa,ei se ihan niin tainnut ollakkaan! :D  Mulla säbä alkoi ihan kivoissa merkeissä,kunnes ekassa pelissä nilkka taisi mennä... (Hups...)  Ringetessä oli jo aikaisemmin mennyt,jonka takia mun on nyt pitänyt käyttää nilkkatukea :( Jossain vaiheessa pääsin eroonkin siitä pariksi kuukaudeksi,kunnes taisin taas mennä telomaan nilkkani! :D Tapaturma-altis


Mutta hei,kehitytty on,mutta vielä on kehittämisen varaakin,aika paljonkin. Musta vaan tuntuu,että koskaan ei voi olla tarpeeks hyvä. Aina löytyy jotain parannettavaa,aina löytyy niitä hyviä ja huonoja päiviä,mutta löytyyhän niitä onnistumisen hetkiäkin sieltä seasta! ;)  Ennen säbää harrastin tosiaankin ringetteä,joka oli jo kartuttanut hiukan mun pelisilmää ja antanu näkemystä pelistä, siinä oli siis hyvät lähtökohdat säbän aloittamiselle,ainakin tällein äidin näkökulmasta...


Tulevaisuuden suunnitelmia säbästä ei siis oikeastaan olekkaan ollenkaan. Kehitytään ja yritetään päästä sinne minne on mahdollista. Unohtui mainita,että valmennan myös tässä harkkojen lisäksi kahta säbäjoukkuetta,joten valmentamisen parissa ainakin tulen olemaan,joko sitten ratsastuksen tai säbän kanssa,ehkäpä molempien! ;)  


Ehkä tässä on taas kirjoiteltu tarpeeksi ja hyvin hartaasti,joten ehkä lopetan kirjoittamiseni tähän. Tän postauksen kuvat on B-joukkueen kauden ekoista pelieistä,josta napattiin yksi piste mukaan!  Näillä eväillä on hyvä jatkaa eteenpäin! :)  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti